loading...
ساز و آواز
پارسا صفار بازدید : 467 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

    B        F#         B          C#m                           E
کجا دنبالت بگردم کجا دیدی بهتر از من کجا رفتی بی نشونه انگاری که سیری  از من
B            F#                     C#m                               E                                B
کجا پیدات کنم آخه تو ی این شلوغیه شهر تنها دلخوشیم تو بودی اینم از عاقبت من
 B         C#m         E         F#   B   
مگه مال تو نبودم بگو از من چی میخواستی
B         C#m         E                 F# B 
عاشق عشق تو بودم ولی هیچوقت ندونستی
B         C#m         E               F# B 
تو چشام نگاه نکردی وقت رفتنت عزیزم
B         C#m         E             F#      B 
دیگه هیچ اشکی نمونده که برای تو بریزم
B        C#m    F#       B
دیونه میدونه میمرم اگه نباشه
B                C#m        F#            B
می ترسم یه روزی احساسم از هم بپاشه
B              C#m
اگه نباشه ازم جدا شه ...!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پارسا هستم 15 ساله از گرگان....... من یه گیتاریستم و این وبلاگو ساختم تا بتونم به شما عزیزان در گیتار یاد گرفتن کمک کنم هر سوالی دارید ازم بپرسید لطفا توی نظر سنجی شرکت کنین و برای هر چیزی که دانلود میکنین نظر بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 2,687