loading...
ساز و آواز
پارسا صفار بازدید : 341 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

E                         Am

اگه تو با من بمونی   عاشقترینم عزیزم
Am                                        Dm

اگه بگی فراد میری   امروز میمیرم عزیزم
Dm                                      Am

اگه بخوای بهم بگی   میرم و دیگه نمیام
Am              E7                       E

منم میمیرم نمیتونم    دیگه دنبالت بیام
Am        E7             E                  Am                                  Dm

آخه بی تو می ترسم  ببین خالیه دستم   تنهام نذار دیگه ، دیوونه
Am        E7                E                  Am                               Dm

بی تو می میرم   اگه دستاتو نگیرم   غم توی این خونه میمونه
Am              E7                           E                           Am

من چقدر غمگین و خستم    تو چه خوبی خوش به حالت
Am                 E7                              Am

 E                            Am

من چه تنها من چه بی کس   تو دنبال عشق و حالت
Am   E7                         E                     Am

من بدون تو می میرم   تو عین خیالتم نیست
Am            E7                        E                  Am

تو نمیدونی که بی تو   خنده توی کار من نیست

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پارسا هستم 15 ساله از گرگان....... من یه گیتاریستم و این وبلاگو ساختم تا بتونم به شما عزیزان در گیتار یاد گرفتن کمک کنم هر سوالی دارید ازم بپرسید لطفا توی نظر سنجی شرکت کنین و برای هر چیزی که دانلود میکنین نظر بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 2,697