loading...
ساز و آواز
پارسا صفار بازدید : 77 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

برای دیدن آکورد های سلطان قلبها به ادامه مطلب مراجعه کنید

آکورداش اصله . این آهنگ رو که بسیار آسون هست رو معمولا هنر جویان تازه کار میزنند

نظر هم بزارید

                   Em                                                                    Am

 یدل میگه برم برم                                        یه دلم میگه نرم نرم

        Am E                                                       Am

طاقت نداره دلم دلم                                        بی تو چه کنم

Dm                                                                  Am

پیش عشقی زیبا زیبا                                      خیلی کوچیکه دنیا دنیا

         Am E                                                   Am

با یاد تو ام هر جا هر جا                                 ترکت نکنم

         Am                                                           Dm

سلطان قلبم تو هستی تو هستی                          دروازه های دلم رو شکستی

       Am E Am                                                        Dm

پیمان یاری به قلبم تو بستی                              با من پیوستی ی ی

          Am                                                    Dm

اکنون اگر از تو دورم به هر جا                       بر یار دیگر نبندم دلم را

         Am E Am                                                    Dm

سرشارم از آرزو و تمنا                                ای یار زیبا  آ  آ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پارسا هستم 15 ساله از گرگان....... من یه گیتاریستم و این وبلاگو ساختم تا بتونم به شما عزیزان در گیتار یاد گرفتن کمک کنم هر سوالی دارید ازم بپرسید لطفا توی نظر سنجی شرکت کنین و برای هر چیزی که دانلود میکنین نظر بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 60
  • بازدید کلی : 2,701