loading...
ساز و آواز
پارسا صفار بازدید : 30 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (1)

D       A        Em                        D                       Em                  D

وقتی دستام خالی باشه وقتی باشم عاشق تو    غیر دل چیزی ندارم که بدونم لایق تو

D         A           Em                          D                     Em            D

دلمو از مال دنیا به تو هدیه داده بودم           با تموم بی پناهی به تو تکیه داده بودم

D      A        Em                             D        Gm          G                D

هربلایی سرم اومد همه زجری که کشیدم     همه رو به جون خریدم ولی از تو نبریدم

D          A       Em                            D        Gm          G                   D

هرجا بودم با تو بودم هرجا رفتم تورودیدم    تو سبک شدن تو رویاهمه جا به تو رسیدم 

D        A          Em                        D                      Em               D

اگه احساسمو کشتی اگه از یاد منو بردی      اگه رفتی بی تفاوت به غریبه سر سپردی 

D        A          Em                         D                      Em               D

بدون اینو که دل من شده جادو به طلسمت    یکی هست اینور دنیا  که تو یادش مونده اسمت

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sahar-reza در تاریخ 1348/10/11 و 14:00 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم خیلی وبسایتت توپه بهت حسودیم میشه مطالبت حرف نداره میدونی چیه بازدیدت به انقدر باحالی وبت نمیخوره من برات یه پیشنهاد دارم من یه لینک باکس دارم که اگه توش عضو شی بازدیدت دوبرابر میشه و بهت تضمین میدم رتبت تو الکسا میترکه و رتبت تو گوگل باور نکردنی میشه منتظرت هستم
برات ارزوی موفقیت میکنم
tehranbox.ir
boxtehran@yahoo.com
پاسخ : ممنون ولی لازم ندارم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پارسا هستم 15 ساله از گرگان....... من یه گیتاریستم و این وبلاگو ساختم تا بتونم به شما عزیزان در گیتار یاد گرفتن کمک کنم هر سوالی دارید ازم بپرسید لطفا توی نظر سنجی شرکت کنین و برای هر چیزی که دانلود میکنین نظر بزارید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 2,700